שיווק מזון למסעדות

אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני מסעדות הוא למצוא ספקים אמינים של חומרי גלם. ישנם ספקים רבים אשר המשווקים את סחורתם למסעדות והבחירה ביניהם אינה פשוטה. משום כך, לפני שבוחרים בספק מומלץ לקרוא מידע מקדים אודות החברה ולבדוק האם היא משווקת מזון באישור משרד הבריאות, מה הוותק והמוניטין שלה, וכן האם היא מציעה סל מוצרים רחב ואיכותי לצד מחירים הוגנים ושירות מקצועי. ספק המציע שירותי שיווק מזון למסעדות אשר עומד בכל הקריטריונים והדרישות הללו, יוכל לאפשר למסעדה להיענות לדרישות הלקוחות מבלי להתפשר על איכות המזון.

שיווק מזון למסעדות – האתגרים והפתרונות

שיווק מזון למסעדות יכול להיות מאתגר עבור ספקי המזון. להלן נפרט אודות האתגרים איתם נדרש להתמודד כל מי שעוסק במכירת מזון בסיטונאות למסעדות:

  • עמידה בתקנים של משרד הבריאות – כל חברה העוסקת בשיווק מזון למסעדות צריכה לעמוד בדרישות של מערכת המזון הישראלית והבינלאומית. רק כך החברה יכולה לקבל רישיון ממשרד הבריאות ולפעול בצורה חוקית ותקינה.
  • היצע של סל מוצרים מגוון ואיכותי – על מנת להישאר אטרקטיבית עבור לקוחותיה, כל חברה העוסקת בתחום של מכירת מזון בסיטונאות למסעדות חייבת לספק ללקוחותיה סל מוצרים מגוון ואיכותי המתעדכן כל העת במוצרים חדשים.
  • מחירים הוגנים ואטרקטיביים – לכאורה נראה מובן מאליו שכל חברה העוסקת בתחום תנסה ככל יכולתה לספק ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים אולם זה לא תמיד כך. על מנת להישאר תחרותי בשוק של אספקת מזון בסיטונאות למסעדות, כל ספק חייב לבדוק ולעדכן את המחירים שלו על מנת להישאר אטרקטיבי.
  • שירות לקוחות איכותי – על מנת לעמוד בסטנדרטים של הלקוחות בענף המסעדנות, כל חברה העוסקת בתחום של שיווק מזון למסעדות חייבת לעמיד לרשות לקוחותיה שירות לקוחות מסור ואיכותי.
  • אספקת מזון במשאיות מקוררות – כל ספק בתחום חייב להוביל את המזון ללקוחותיו במשאיות מקוררות בטמפרטורה מבוקרת על פי התקנים המורשים.

סוגי מזון פופולאריים לרכישה בסיטונאות

  • קטניות – קניית קטניות בסיטונאות מתאימה ללקוחות רבים. הן משמשות להכנת מנות רבות והן מהוות רכיב חשוב בתזונה המודרנית מאחר והן מספקות סיבים תזונתיים בחלבונים בכמות גדולה.
  • אורז – אורז הוא דגן פופולארי המשמש כמזון עיקרי עבור יותר מחצי מאוכלוסיית העולם. סוג האורז מסווג לרוב על פי צורת הגרעין שלו. ישנם סוגי אורז בעלי גרעינים קצרים, ארוכים, דבקים יותר ודביקים פחות.
  • פיצוחים – בקטגוריית פיצוחים ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים כגון אגוזים, גרעינים ותבלינים. פיצוחים יכולים להיאכל כחטיף וגם לשמש כרכיב להעשרת מנות שונות ומגוונות במסעדות.
  • פירות יבשים – פירות יבשים מהווים מקור מצוין לוויטמינים והסוכר בהם הינו סוכר פירות אשר נחשב לבריא יותר. בנוסף הם אינם נוטים להתקלקל כמו פירות אחרים.
  • טחינות – טחינה היא חלק מהותי וחשוב מהמטבח הים תיכוני. היא מורכבת מגרעיני שומשום טחונים והיא עשירה בשומן בלתי רווי, חלבון, סידן ומינרלים.
  • שימורים – היתרון העיקרי של שימורים הוא בחיי המדף הארוכים שלהם. שימורים מאפשרים אספקה של אוכל טרי, נקי וטעים בקלות ובמהירות.

אספקת מוצרי מזון בחברת א.ג.מ חברת א.ג.מ היא חברה משפחתית אשר פועלת בתחום סיטונאות מזון למסעדות החל משנת 1991. לחברה ניסיון רב בעבודה עם בעלי מסעדות, גופים מוסדיים וחברות שונות הפועלות בענף הקולינריה. חברתנו יודעת לספק את השירות האיכותי ביותר לעסקים קטנים וגדולים כאחד. בניגוד לספקי מזון אחרים, באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון מוצרים רחב במיוחד. כך תוכלו לחסוך לעצמכם את הטרחה שבהתמודדות עם ספקים מרובים. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן