שיווק מזון מוסדי

בעלים של מפעל מזון, באסטה בשוק או מסעדה? לא מצליחים למצוא ספק מזון איכותי שייענה על הצרכים והדרישות שלכם? מקבלים מלאי לא טרי וחומרי גלם לא איכותיים? אם עניתם על אחת השאלות בחיוב ,נציין את כל הסיבות למה לבחור בחברת שיווק המזון המוסדי א.ג.מ סחר מזון בע”מ

שיווק מזון מוסדי בא.ג.מ סחר מזון בע”מ

הקמנו את א.ג.מ. סחר מזון בע”מ בשנת 1991 חברה העוסקת בסיטונאות מזון, כהמשכיות של חברת אחים חממה מתחום השיווק הארצי.

אנחנו עוסקים כבר 30 שנה דואגת לאספקה לרשתות שיווק מסעדות, חנויות ומוסדות, לשיווק  והפצה של שמנים בסיטונאות, קטניות, פירות יבשים, פיצוחים בסיטונאות ועוד (כל המוצרים שלנו כשרים בהשגחת תחת כשרות בדץ יוסף).

הפצת הסחורה שלנו מגיעה לכל הארץ במהירות וביעילות, על בסיס יומי.

אנו דואגים לליווי הלקוחות שלנו וגאים לספק את השירות האמין, הזמין והטוב ביותר בכדי שהעסק שלהם יתפתח ויצליח.

מגוון רחב של מזון איכותי

לעיתים רבות, עסק נדרש לעבוד מול מספר ספקים במקביל על מנת לקבל את מגוון המוצרים שאותו הוא צריך. לדוגמא, בעל אולם אירועים שבנוסף לרטבים, ולשמנים שהוא מזמין מהספק, רוצה גם פירות יבשים- רוב הסיכויים שלספק שלו יהיה את המוצרים הנוספים ובעל העסק יצטרך לפנות לספק נוסף. דבר זה יוצר חוסר יעילות וכאב ראש מיותר לבעל העסק, ולכן אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים אשר יאפשר לכם לקבל את כל מוצרי המזון שאתם צריכים בהזמנה מספק אחד.

בין המוצרים שאנו משווקים תמצאו: קטניות, טחינות, רטבים, שמנים, תבלינים, פירות יבשים, קמחים ועוד. חשוב לציין כי החברה שלנו נמצאת תחת כשרות בדץ בית יוסף, ובנוסף לכך, יש לנו מגוון רחב של מוצרים בהשגחת בדץ העדה החרדית ובדץ לנדא.

מערך הזמנות שמגיע תוך יום עד אליכם!

אנו מאמינים שעסק מצליח חייב לעבוד ביעילות ובמהירות. בעל מסעדה אינו יכול להיתקע עם חוסרים של חומרי גלם אשר יימנעו ממנו להוציא את האוכל הטוב ביותר.

לכן, אצלנו בא.ג.מ סחר מזון יש מערך הזמנות העובד 7\24 בפריסה ארצית מנהריה ועד דימונה. אנו מתחייבים להגיע ללקוח תוך מקסימום יום עם הסחורה האיכותית ביותר. 

אנו מאמינים בשירות אכפתי והלקוחות שלנו הם כמו משפחה ולכן, אנו מומחים במציאת פתרונות חירום לסחורה דחופה. נתקעתם בלי סחורה ואתם זקוקים לה בדחיפות? פנו אלינו ונעזור ככל האפשר.

ספק שיווק מזון מוסדי הטוב ביותר לעסק שלך

עם מעל 30 שנות ניסיון בשיווק והפצת מזון בארץ אנו יודעים להתאים את שירותינו אל כל סוגי הלקוחות שלנו.

קהל הלקוחות שלנו רחב וכלל בתוכו מסעדות, שווקים, חנויות טבע, אולמות אירועים, חומוסיות ודוכני פלאפל, חנויות תבלינים ועוד.

אצלנו, תמצאו את חומרי גלם האיכותיים ביותר לצד מערך הפצה מעולה וזמין.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן