כיצד לבחור ספק מזון למסעדה?

בין אם אתם בעלים של עסק ותיק או עומדים בפני פתיחת מסעדה חדשה, בטח כבר נתקלתם בדילמה של בחירת הספק הסיטונאי הטוב ביותר. לפעמים הבחירה היא קשה, ולא ברור בדיוק מה הקריטריונים שיעזרו לכם להבין מי הוא הספק הטוב ביותר לעבוד מולו. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הזה, שמפרט מספר נקודות מרכזיות: סוג מסעדה, ריכוז ההזמנה אצל ספק אחד, שירות איכותי וכמובן מחיר הוגן ומשתלם. כל המידע לפניכם.

לפי סוג המסעדה

חומוס, פלאפל, שווארמה

אנחנו בחברת א.ג.מ. סחר מזון בע”מ מתמחים בסיטונאות מזון ומתן שירות לכל סוגי בתי העסק – מאולמות אירועים וסופרמרקטים גדולים ועד לדוכני פלאפל ושווארמה. אנחנו מספקים את כל מה שאתם צריכים כדי לייצר את מנת החומוס המושלמת – מהגרגירים ועד הפיצוחים בצד.

מסעדות ומסעדות גורמה

אם אתם בעלים של מסעדת גורמה, אתם בטח יודעים שטריות חומרי הגלם היא העיקר. לכן, חשוב מאוד שתבחרו בספק שיש לו שירות מהיר, משלוחים טובים, וירקות טריים כמו גם מזון יבש. כמובן שכל זאת בהינתן שהמוצרים הם באיכות הגבוהה ביותר בארץ.

לא להתפזר בין ספקים

אתם בהחלט לא רוצים להזמין כל חומר גלם אצל ספק מזון אחר. הזמנה מפוזרת יכולה ליצור הרבה כאב ראש, הרבה בלאגן, ומעט מאוד נוחות. לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור בספק שנותן לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד – זה עדיף מאשר להזמין אצל כמה ספקים שונים, שאם כל אחד מהם תצטרכו לתאם זמן בנפרד, לבקש קבלות נפרדות, וכולי וכולי. הטיפ הזה הולך לחסוך לכם הרבה זמן יקר – תודו לנו אחר כך…

איכות השירות

איכות חומרי הגלם

חומרי גלם טובים הם דבר חשוב מאין כמוהו. מזה מתחילה העבודה בכל מסעדה, וזו השורה התחתונה. לכן, בחרו בספק שנותן לכם את חומרי הגלם שאתם מייחלים להם, בצורה עקבית וללא תקלות. אם צריך, בקשו המלצות ממכרים ומקולגות שעוסקים בתחומים משיקים לשלכם.

מהירות ההפצה

אין דבר מתסכל כמו “להתקע” בלי הדבר שאתם צריכים בדיוק ברגע האמת, או לקבל טלפון מהשף שאומר שיש בעיה במטבח וצריך משלוח דחוף של ירק כזה או אחר. מסיבה זו, הספק שלכם צריך להיות זה שיש לו את המסוגלות לערוך משלוחים מהירים, עד יממה אחת לכל היותר – ושלא יגידו לכם אחרת.

מחיר

המחיר הוא הסעיף האחרון, אבל גם לו יש משמעות גדולה כשמזמינים אצל ספקי מזון למסעדות. ערכו השוואת מחירים בין הספקים השונים. כמובן שיש לוודא שאתם מקבלים את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר, בלי לוותר על איכות הסחורה. אנחנו בחברת א.ג.מ. מזון בע”מ מספקים מזון לעשרות לקוחות, ולכן מצליחים להעניק את המחירים המשתלמים ביותר בשוק. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן