בעל מסעדה? כיצד להביא את העסק להצלחה מיטבית עם מזון איכותי

בעלי מסעדות? הגעתם למקום הנכון. אם אתם כאן, אתם בטח מכירים בעובדה שחומרי הגלם שעליו מתבססת כל עבודת המסעדה. חומרי גלם איכותיים מביאים לכדי מנות איכותיות – וזה לא משנה אם אתם מנהלים מסעדה אסיאתית, איטלקית, פיוז’ן או בכלל פלאפליה. הלקוחות שלכם מרגישים בדיוק מהי מידת הטריות והאיכות של חומרי הגלם המגיעים מהמטבח. אז איך דואגים לאספקה שוטפת של חומרי גלם איכותיים, בלי לחרוג מהתקציב? כל הפרטים בכתבה הבאה.

בחירת ספק המזון הנכון עבורכם

בשוק הישראלי קיימים מגוון רחב של ספקי מזון, כל אחד מהם מתמחה בתחומים מעט שונים. כשאתם ניגשים לבחירת ספק מזון קבוע, אלו הם הדברים שאנחנו ממליצים שתשימו לב אליהם ותיקחו בחשבון. בנוסף, הקפידו לבחור ספק מזון בעל מוניטין חיובי והמלצות רבות. 

אספקה שוטפת בכל ימות השבוע

כשעובדים עם ספק, רוצים לקבל את החומרים הטריים ביותר, בכל יום בו המסעדה פתוחה. בנוסף, אם יש משהו שחסר ויש בו צורך דחוף, הספק צריך להיות יחסית זמין. לכן, יש לקחת בחשבון את זמני האספקה השוטפים.

אספקה מקיפה של כל חומרי הגלם

בתור בעלי מסעדה או מנהלים, אתם כנראה לא רוצים להתעסק עם מספר גדול של ספקים, חשבוניות, דרישות תשלום וטלפונים. לכן, עדיף לרכז את כל ההזמנות אצל ספק אחד שיש לו גישה למגוון רחב של חומרי גלם – קטניות, אגוזים, שימורים, רטבים בסיטונאות וכו’.

ניהול מטבח מושכל ומחושב

כדי להביא את בית העסק שלכם לניצול מלא של האספקה, יש צורך במנהל מטבח מיומן. כזה שידע בדיוק מה קורה ואיפה, יכין הזמנות מדוייקות, וינצל את התקציב העומד לרשותו בצורה הטובה ביותר. דברים שלא מתקלקלים במהרה ניתן להזמין בכמויות גדולות בסיטונאות מזון . הזמנה סיטונאית יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף. 

למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים מזון איכותי?

אצלנו, חומרי גלם איכותיים הם ערך עליון. אנחנו לא מתפשרים על שום דבר, ודואגים לספק אך ורק ירקות טריים, שגודלו בטובי המשקים בישראל.

בין אם מדובר בירקות, קטניות, פחמימות או בשימורים, אצלנו תמצאו אך ורק את המזון האיכותי ביותר שניתן לבקש.

מזון מיובא איכותי

גם בתחום המזון המיובא, אנחנו מקפידים על יצרניות אירופאיות מעולות, אשר מחזיקות בתווי התקן המחמירים ביותר של משרדי הבריאות בארץ ובעולם.

אספקת מזון בסיטונאות – הדברים שחשוב לדעת 

כפי שכל מסעדן יודע, חומרי הגלם הם הדבר החשוב ביותר, והם באים לפני הכל. ללא חומרי גלם טובים, אין סיכוי להפיק מנות איכותיות, וקשה מאוד לשמור על הלקוחות לאורך זמן. 

לכן אנחנו מציעים לכם אספקה שוטפת של המזון הטוב ביותר בסיטונאות, זה שיגרום למנות שלכם להיות דבר שפשוט אי אפשר לשכוח – באחריות. 

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן