כיצד מוצאים ספק אמין של חומרי גלם?

מציאת ספק אמין של חומרי גלם היא משימה בהחלט לא פשוטה. ההיצע שקיים בשוק הוא רחב מאוד, לכל ספק חומרי גלם יש מאפיינים שונים וכמובן שלא על כולם ניתן לסמוך. 

קראו את הכתבה הבאה וקבלו את הטיפים הטובים ביותר לבחירת ספק חומרי גלם קבוע, שיהיה לכם נוח לעבוד איתו לאורך שנים.

מציאת הספק הנכון עבור בית העסק

מציאת הספק הנכון עבור בית העסק שלכם יכולה להוות את ההבדל בין הצלחה לכישלון מבחינת איכות חומרי הגלם – וכפועל יוצא מכך, של רמת המנות היוצאות מהמטבח שלכם. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לבחור ספק אשר מתאים ספציפית לבית העסק שלכם.

לבחור לפי תחום התמחות

חשוב מאוד לבחור ספק אשר מתמחה בתחום בו אתם עוסקים – אם יש ברשותכם פלאפלייה, חשוב שלספק תהיה גישה לפיתות טובות וירקות טריים. אם אתם מנהלים מסעדה תאילנדית, לעומת זאת, כנראה שתצטרכו דווקא היצע רחב של מוצרים מתוצרת חוץ, כמו שימורים, בוטנים, וכולי. בכל מקרה, חשוב שיהיו מוצרי בסיס כמו אורז בסיטונאות – דברים שצריך שיהיו כמעט בכל מסעדה.

אספקה יומיומית או אספקה שבועית?

כשאתם בוחרים ספק העוסק בסיטונאות מזון, אתם צריכים לשקול כל כמה זמן אתם רוצים לקבל את האספקה שלכם. הדבר תלוי, כמובן, באופן התנהלות המטבח השוטפת ובסוג האוכל המוגש. אם אתם מנהלים מסעדה בעלת מטבח גדול, רצוי לבחור בספק אשר יש לו יכולת לשלוח הזמנות על בסיס יומי וכמובן לעבוד עם חומרי הגלם הכי טריים שיש.

הזמנות קבועות – איך לא להתפזר בין ספקים

כדי שיהיה לנו נוח לעבוד, יש להעדיף תמיד עבודה מול ספק אחד מאשר עבודה מול ספקים מרובים. זאת מכיוון שהעבודה מול ספק אחד היא הרבה יותר מסודרת, ומפחיתה את הסיכוי שיהיו חוסרים במטבח או בבר. 

נכון, לעתים זה נראה יעיל לעבוד מול ספקים שונים – אך לטווח הארוך, סמכו עלינו שזה הרבה, אבל הרבה פחות משתלם. החברה שלנו תשמח להציע לכם שירות מקיף באספקה של כל המוצרים שאתם צריכים למסעדה או לבר.

ספקי אלכוהול

ספקי האלכוהול הם לא בהכרח אותם ספקים של חומרי הגלם למטבח. כאשר בוחרים ספק אלכוהול, הפרמטרים הם מעט שונים והדבר העיקרי שיש להתחשב בו הוא המחיר הסיטונאי.

בשורה התחתונה – איך לבחור ספק?

אנחנו מודעים לעובדה שבחירת ספק היא בחירה שמלווה בהרבה חשש, וכי האחריות המוטלת על הספק היא גדולה. אי אספקת חומר גלם מסוים היא דבר שיש לו השלכות כבדות. 

לכן, אנחנו א.ג.מ סחר מזון מקפידים על השירות הטוב ביותר, עמידה בלוחות זמנים, וכמובן מחירים הוגנים ומשתלמים. כך בנינו את קהל הלקוחות הרחב איתו אנחנו גאים לעבוד כיום. פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים – נשמח לעמוד לשירותכם תמיד.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן