סיטונאות מזון בצפון

חיפשתם מזון איכותי למסעדה, או אולם האירועים שלכם? אין לכם מה לחפש יותר… הגעתם למקום הנכון
עם סיטונאות מזון בצפון! אצלנו בא.ג.מ סחר מזון אנו מתמחים באספקת מגוון רחב של קטניות, פירות יבשים, תבלינים, פיצוחים, שמן, טחינה וכיוצ”ב והפצתם בכל הצפון, חנויות, בתי מאפה, בתי קלייה, אולמות אירועים, רשתות שיווק, מרכולים, שווקים ועוד. מוצרי המזון שלנו מגיעים מהיצרנים הטובים ביותר מה שמבטיח שתקבלו רק את הטוב ביותר.

סיטונאות מזון בצפון

עם מחירים תחרותיים ושירות לקוחות מצוין, אנחנו נוודא שבעסק שלכם תמיד יהיה את המלאי שאתם צריכים!
אז תסמכו עלינו שהמוצרים הטריים והטעימים שלנו יביאו ללקוחות שלכם טעם מצוין בחך שיגרמו להם לא להפסיק לדבר על העסק שלכם.

כל ישראלי אוהב לאכול. בין אם זה בבית ובין אם זה בחוץ, בין אם זה בנופש ובין אם זה במהלך יום עבודה שגרתי לחלוטין. כל רשתות המזון בארץ קטנות כגדולות, מציעות לכם שלל של מוצרים בסיסיים אשר קשורים לעולם האוכל. זה יכול להיות האוכל עצמו וזה יכול להיות כל הכלים והמוצרים שמסביב. חלק נכבד מאוד מן המוצרים נמכר בצורה סיטונאית. היום אנחנו נדבר על סיטונאות מזון. הסתקרנתם? בצדק. יאללה מתחילים.

מהי סיטונאות מזון בצפון?

סיטונאות מזון בצפון נעשית כאשר חברות מייבאות או מייצאות כל מיני מוצרי צריכה שהם בסיסיים, ומוכרות אותם בכמות גדולה ובמרוכז למסעדות, לברים, למלונות, לגני אירועים או לכל עסק שקשור לאוכל. ברוב המקרים, חברות הסיטונאות מפעילות מרכזים שהם לוגיסטיים וגדולים, אשר שם שומרים את כל המוצרים בתנאים שנדרשים בתקנים המחמירים בתחום. מתוך המרכזים הללו, המוצרים יוצאים לפיזור והפצה.

מהם המוצרים שמספקות חברות סיטונאות מזון בצפון?

חברות סיטונאות מזון בצפון מספקות מגוון רחב של מוצרי בסיס. קופסאות שימורים למיניהן כמו, תירס, מלפפונים חמוצים, טונה, חומוס גרגירים, שעועית ועוד. יתרה מזאת, הן מספקות גם רטבים וממרחים, כמו רוטב אסייתי, רוטב שום, רוטב ויניגרט ועוד הרבה אחרים. גם מוצרים קפואים אפשר למצוא בסיטונאות מזון, כמו ברוקולי, תרד, תירס, צ’יפס פסטלים, בורקסים ועוד. מעבר לכך שחברות הסיטונאות מפיצות מזון הן מפיצות גם תומכי מזון, כמו כל הכלים החד פעמיים, מוצרי ניקיון ועוד.

האם קנייה בסיטונאות מזון בצפון מוזילה את המחיר?

תחשבו על זה, בגלל שהמכירה בסיטונאות נעשית תמיד בכמויות גדולות, המחיר תמיד יהיה יותר נמוך פר יחידה מהמחיר שאתם תקנו בסופר. נוסף על כך, בעלי עסקים סיטונאיים אף פעם לא יתעסקו בפן של השיווק לצרכן באופן שהוא ישיר או במה הן עלויות התפעול של אותן החנויות שרוכשות סיטונאות מזון בצפון ומהו השכר של העובדים. כל הדברים הללו מאפשרים לבעלי העסקים לתת מחיר נמוך מלכתחילה ליחידה, ובפעמים רבות ההפרש בין המחיר שבו נמכר המוצר בעסק לבין ההפרש במחיר של קנייה בסיטונאות יכול להיות נמוך בחמישים אחוז. 

מה היתרונות בהזמנת מוצרי סיטונאות מזון בצפון אונליין?

יש הרבה יתרונות לקנייה של סיטונאות מזון בצפון, במיוחד כשמדובר בקנייה אונליין. קודם כל, אתם תחסכו בזמן. תיחסך לכם ההמתנה בתורים ארוכים, לא תצטרכו לבקר בקופות ולדבר עם קופאיות איטיות מה שיכול להיות מאוד מתיש אחרי יום עבודה ארוך. באמצעות הזמנה אונליין, תוכלו לקבל הכל מהיום למחר ולחסוך הרבה זמן. בהזמנה אונליין יש לכם יותר מבחר מהסופר השכונתי. לא תמיד הסופר השכונתי מחזיק את כל המוצרים או שהוא פשוט חסר במלאי. בקנייה אונליין אתם לעולם לא תהיו מוגבלים בבחירה. תהליך הרכישה הסיטונאית אונליין הוא מאוד קל ומאוד פשוט. אתם יכולים לבצע את ההזמנה מכל מקום ובכל זמן שרק תרצו. אין עליכם שום לחץ והכל קורה בלחיצת כפתור פשוטה.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן