סיטונאות מזון במרכז

עסקים בתחום המזון מודעים לקשיים שונים הקשורים לרכישה בסיטונאות, ולקשיים אלו מצטרפים קשיים נוספים כאשר מדובר על עסקים הממוקמים במרכז. אז מהן הבעיות השונות, וכיצד אנו יכולים לפתור לכם אותן?

שוק המזון – מאתגר וייחודי

בין אם אתם עובדים כבעלי סופר שכונתי קטן, בין אם בעלי מסעדה או אולם אירועים, אתם מודעים לחשיבות למעבר לרכישת מזון בסיטונאות. כמו כן, אתם וודאי מודעים לאתגרים השונים שמגיעים ביחס לרכישת מזון בסיטונאות, לרבות נושא האחסון והקירור, בקרת האיכות ונושאים רבים נוספים.

עם זאת, מאמר זה ידון בנושא אחד עיקרי והוא סיטונאות מזון במרכז, ובפרט המאפיינים הייחודיים של האזור הגיאוגרפי. מתחילים.

מכירות במרכז – המאפיינים הפרטניים של גוש דן והסביבה

לא מזמן הוכתרה תל אביב כעיר היקרה ביותר בעולם. על רקע נתון זה, ניתן להניח שמחירי הנדל”ן ותחזוקת העסקים היקרה ביותר במדינת ישראל נמצאת באזור גוש דן. מחירי הנדל”ן ופרמטרים שונים נוספים גורמים לאזור המרכז להיות בעל מאפיינים ייחודיים בכל הנוגע לסיטונאות מזון.

קהל לקוחות מגוון

תל אביב, מתוקף היותה מרכז ישראל, מושכת אליה אוכלוסיות מכל המינים והסוגים. משכך, על כל עסק באזור המרכז להחזיק ספקים ממגוון תחומים שונים, אשר יתנו מענה לצרכים של כלל הלקוחות.

לשם המחשה, ככל שמדובר על דוכן מזון קטן, על בעל העסק לדאוג גם למנות צמחוניות או טבעוניות כדי לא לפספס לקוחות, ובמקביל על בעלי מכולת לדאוג למוצרים עבור הרגישים ללקטוז, לגלוטן וכו’.

היצע וביקוש – חלופות בכל עבר

לצד האוכלוסיות מכל הסוגים, לאור העובדה שמדובר על מרכז ישראל, ישנם בעלי עסקים רבים המהווים תחרות לעסק שלכם. בעוד תחרות זה דבר חיובי, אשר מעודד את המשק, עליכם לא לנוח על זרי הדפנה ולדאוג שבכל זמן נתון תהיו מבין המובילים בשוק בו אתם פועלים.

את הנקודה האמורה ניתן להגשים על ידי שמירה ותחזוקת חומרי הגלם האיכותיים ביותר וההיצע הרחב ביותר של מוצרים עליו אתם יכולים לשים יד.

הפתרון – עם א.ג.מ סחר ומזון בע”מ

במידה וכבר נתקלתם בשתי הבעיות לעיל, אנו מזמינים אתכם לעבוד איתנו, א.ג.מ. סחר ומזון בע”מ. במסגרתם עבודתנו לאורך השנים במסגרת שוק המזון הסיטונאי, פיתחנו יכולות המתאימות לכל בעל עסק, גדול וקטן, ומכל קצוות הקשת של התחום.

אז למה לעבוד דווקא איתנו?

  • ניסיון של שנים – עם למעלה מ – 30 שעות פעילות בתחום, החברה התפתחה והפכה לאחת החברות המובילות במשק בכל הנוגע לשיווק וסיטונאות מזון. ניסיון זה מאפשר לנו לתרום לכם, מעבר למוצרים המעולים שלנו, ידע עסקי אשר יכול להוביל להתפתחות העסק שלכם ולהמשך צמיחתו.
  • התנהלות מול מגוון רחב של לקוחות – בין אם אתם חומוסייה קטנה, בין אם שירותי קייטרינג ובין אם אולם אירועים ענק, אנחנו כאן בשבילכם. לאורך השנים אספנו לקוחות מכל הסוגים, כך שאנו יודעים להתאים את העבודה שלנו לצרכים של לקוחות גדולים בדיוק כמו לקוחות קטנים!
  • חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק – מוניטין החברה אודותיו דיברנו בפסקה הראשונה לא מגיע לחינם, ולצד הידע המקצועי הרחב שלנו, אנו מתגאים להחזיק את מוצרי הגלם הטובים והטריים ביותר בשוק. כלל הפיצוחים, הקטניות, השמנים הרטבים ושאר המוצרים אותם אנו מייבאים מאפשרים לנו לדאוג לכם לסל הטוב, השלם והאיכותי ביותר בשוק.
  • מערך הפצה 24/7 – בניגוד לחברות אחרות, אצלנו בא.ג.מ. סחר ומזון בע”מ ישנו מערך שיווק והפצה שעובד כל שעות היממה, תוך התחייבות להגעה עד ללקוח עד 24 שעות ממועד ההזמנה.
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן